Çağrı Merkezi

СНПЧ А7 Сургут, обзоры принтеров и МФУ

Cesa Telekeom olarak Çağrı Merkezi projelerimizde ip santral yapısı ile çalışan İnteliex yazılımı ile çalışmaktayız.Son kullanıcılarda ip telefon olarak Yealink ve Siemens ip telefonları ile çağrı merkezi projelerimizi hayata geçirmekteyiz

Call Center (Çağrı Merkezi) Nedir ?

Çağrı merkezi; Müşteri odaklı şirketlerin var olan müşterilerine sunduğu ürün ve hizmetlerle ilgili talepleri karşılamak veya şikâyetleri çözümlemek amacıyla kurulmuş telefonla hizmet veren bir bölümdür.
Çağrı merkezlerinin öncelikli amacı insanlara günün her saati hizmet vermektir. Tüm mesleki bilgi ve becerilerle donanmış, doğru zamanda doğru bilgi veren, kısa zamanda uygun çözümler bulan, etkili konuşan,
müşterisine tavırlarıyla güven veren, müşterisine önemli olduğunu hissettiren müşteri hizmetleri temsilcileri müşteri memnuniyetini sağlayarak müşterilerini şirkete bağlamaktadırlar.

Çağrı Merkezlerinin kurumlara sağlayacağı yararlar şöyle özetlenebilir:

Kurum ile müşteriler arasında köprü görevi görür
Müşteri sadakatinin artmasına etkide bulunur
İletişim kontrollü ve kaliteli bir biçimde sağlanır
Düzenli ve sürekli veri akışına olanak tanır
Pazarlama faaliyetlerinin etkinleşmesine imkan tanır
Ürün ve hizmet iyileştirmeleri için geri besleme sağlar
Maliyetlere olumlu etki eder, verimlilik artar
Self servis hizmetlerin kullanılmasına destek olur
Gelir yaratmak için kullanılır, gelir artışına etki eder

Santral Sitemleri Hakkında Detaylı bilgi almak için

telefon

 

 

 

Adres Bilgilerimiz Bize bu adresten ulaşabilirsiniz

CESA Telekomünikasyon Güv.Sis.Ltd.Şti.
Pendik, ISTANBUL, TURKIYE
Tel: +90-0216  598 27 27
Fax: +90-0216 598 27 30 

Sosyal Ağlar Cesa Telekom`a sosyal ağlardan da ulaşabilirsiniz

facebook
Twitter