Openscape Bussines X5

OpenScape Business X5R

OpenScape Business Çözümleri
Çeşitli UC donanım / yazılım çözümleri mevcuttur.
UC Donanım Çözümleri
OpenScape Business X3, X5 yada X8 kadar IP ile 500 abone destekler. Dijital (UP0E), ISDN (BRI), analog (a / b), DECT Sistem ve IP erişim ile "All-In-One" UC Çözümleri vardır. DECT Entegrasyonu, SIP Trunk, BRI ve PRI altyapının tamamı tek sistem üzerinde toplanabilir ve uygulanabilir.
UC Donanım Çözümleri
UC özellikleri veya UC kullanıcılarının sayısını artırmak ya kullanılmaktadır.
OpenScape Business UC Booster Kart: OpenScape Busness X3, X5 ve X8 için Plug-In modülüdür. Bu modül 150’ye kadar UC kullanıcıları için UC Suite çözümü için gereklidir.
OpenScape Business UC Yükseltici Sunucu: 150'nin üzerinde UC kullanıcısı olması halinde OpenScape Business X3/X5/X8 için gereklidir. Sunucu tabanlı bir çözüm olan UC Booster Server ayrıca sanal yapıda çalışabilmektedir.

OpenScape Business Yazılım Tabanlı Çözümler
OpenScape Business S 500 IP abone ve IP (SIP) bağlantısı destekleyen sunucu tabanlı "All-In-One" UC çözümüdür. Linux (Novell SLES) işletim sistemi için tasarlanmıştır ve bir fiziksel ya da VMware vSphere sanal makinelerde çalıştırılabilir. OpenScape Business S ISDN veya analog Trunklar veya TDM / analog aboneler için OpenScape Business X3, X5 ya X8’i Gateway olarak kullanabilmektedir.

Özellikler
OpenScape Business modern ve yenilikçi iletişim teknolojilerine dayalı birleşik bir yazılım çözümü mimari HiPath 3000 ve OpenScape Office iyi bir şekilde birleştiriyor.

1000 kullanıcılı küçük ve orta ölçekli işletmeler için All-In-One Tümleşik İletişim çözümü
• Entegre ses hizmetleri
• Durum yönetimi
• Sürükle ve Bırak Konferansı
• Sesli Mesaj Uygulamaları
• Anında Mesajlaşma (IM)
• Mobilite
• Veritabanı bağlantısı ile Ortak Adres Defteri
• Faks Desteği
• İş süreçleri entegrasyonu
• Contact Center Çözümleri
• OpenScape Web Konferans Entegrasyonu
• Birleştirilmiş çözüm mimarisi
• Ölçeklenebilir , esnek HW / SW ve lisanslama
• HiPath 3000’den OpenScape Business’e kolay geçiş
• Mevcut H3000 sistemler sadece ana kart değişimi, Lisans Upgrade ve SW değişimi ile kolayca OpenScape Business olabilmektedir.
Ses özellikleri
Çağrılar yapma: Örneğin; Arama yapma, hızlı arama veya ortak rehberden arama
Hat Kimliği: Arayan, Arayan numara bilgisini görme CLIP , Numara Gizleme CLIR
Görüşme sırasındaki fonksiyonlar: Hold (Bekletme), yönlendirme ve aktarma aramaları
Cevap verilemediği durumda Çağrı yönlendirme: Uygunluk kontrolü ve tanımlanan çağrı yönlendirme kuralları
Konferans: Sistem bazlı (Meet-Me-Konferans) ve Kullanıcı bazlı (telefon kontrollü) konferanslar
Kolay Kullanım: Etkinleştirilen özelliklerin görüntülenmesi, Kısa yol tuşları ile özellik kullanımı
Takım (grup) Çalışma: Birden çok aboneye tek bir numara üzerinden erişim sağlayabilme
UCD (Uniform Call Distribution): Gelen aramaların belirlenen gruba düzgün dağılımı
Acil Çağrılar: Hotline / zaman aşımı sonrasında Acil Servis hattına ulaşım sağlayabilme

 

Santral Sitemleri Hakkında Detaylı bilgi almak için

telefon

 

 

 

Adres Bilgilerimiz Bize bu adresten ulaşabilirsiniz

CESA Telekomünikasyon Güv.Sis.Ltd.Şti.
Pendik, ISTANBUL, TURKIYE
Tel: +90-0216  598 27 27
Fax: +90-0216 598 27 30 

Sosyal Ağlar Cesa Telekom`a sosyal ağlardan da ulaşabilirsiniz

facebook
Twitter