CESA TELEKOM

Kalite Politikamız

Cesa Telekom en yeni teknolojilerle donatılmış çözümleri ve koşulsuz müşteri memnuniyetini prensip edinmiş hizmet anlayışı ile müşteri beklentilerinin üzerinde kaliteli, güvenilir ve yeniliklerle dolu çözümler sunmaktadır.
Cesa Telekom faaliyetlerinin merkezine koşulsuz müşteri memnuniyetini koyarak, mevcut ve potansiyel müşterilerinin şimdiki ve gelecekteki gereksinimlerini anlamak ve bunları karşılamaya yönelik kaliteli ürün ve hizmet sunmak için aşağıdaki yer alan konuları kendisine kural olarak benimsemiştir.

  • Cesa Telekom Müşteri taleplerine onların gözüyle bakarak gerçek ihtiyaca uygun, doğru, kalıcı, katma değeri yüksek, sağlıklı ve ekonomik çözümler geliştirmek,
  • Müşteri ve tedarikçileri olan ilişkilerinde dürüstlük ve karşılıklı güveni ön planda tutmak,
  • Hizmet verdiği yada potansiyel müşterileri adına yeni teknolojileri takip etmek, teknolojik gelişmeler konusunda müşterilerini bilgilendirmek ve istenildiğinde uygulamak,
  • Sunduğu çözümler ile, müşterinin sistemden aldığı yada alacağı verimi en üst seviyeye çıkarmak,
  • Teknolojik gelişmeleri yakından takip ederek, personelin eğitim seviyesini en üst düzeyde tutmak,
  • İş verimliliği ve çalışanlarının motivasyonunu arttırmak için, ekip ruhu ve ekip çalışmasını geliştirmek ve çalışma koşullarının sürekli gelişimini sağlamak,
  • Tüm süreçleri ve ürün/hizmet kalitesini sürekli geliştirmek ve iyileştirmek,
  • Müşteriye zamanında, eksiksiz ve kaliteli Teknik Destek ve Servis hizmetleri sağlamak,
  • Müşteri memnuniyetini ön planda tutmak,
  • Müşteri ve çalışanlarımızı varlık nedenimiz olarak kabul etmek,
  • Hukuki mevzuat ve şartlara ödün vermeden uymak.
  • Firmamız güvenirliliğini muhafaza etmek,
  • İyileştirmeyi ön planda tutmak.

"Cesa Telekom Güvenlik Sistemleri Ltd. Şti. Unify ve Samsung Santral Sistemleri"

Bizimle iletişime geçebilirsiniz